גולשים כרגע באתר
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2018
הפוך לדף הבית   הוסף למועדפים
משחק הממלכה | פורומים | חדרי משחק | ממלכות אישיות | אוצרות הממלכה | משחקי תפקידים | ממלכות עתיקות | ראשי
צור קשר לוח יד שנייה   חברים באתר   בלוגים   אודות ממלכות   הרשמה   כניסה לחברים
 
צאט הממלכה קוביות משחק - זריקת קוביות פעילויות - משחק הממלכה הודעות פרטיות - חברים פורומים - הודעות אחרונות כרטיס אישי מה חדש באתר?
שלום [אורח] התחבר
 
פרופיל
BMR
שלח הודעה
בלוגים אחרונים
כותרת בלוג
הרפתקאות תככים (3)
הרפתקאות - תככים (2)
הרפתקאות - תככים (1)
המתנקש 1-7
המערכה הנורקית 1\3
 

קהילות - משחקי תפקידים > כללי

לוחמים ודרקונים


8/30/2009
שיטת משחק קלה
 
נ.ב. מצטער מראש על הגופן העברתי מוורד

דירוג מאמר
צפיות: 7594

לוחמים ודרקונים

הסבר:

שיטת משחק קלה ללא הרבה חוקים מסובכים נועדה למתחילים ולשחק סתם לכיף

דמות

מיומניות

קרב - מיומנות הלחימה עד כמה מאומן הלוחם בסוגי נשק שונים

אתלטיקה - כוח הגוף טיפוס ריצה שחייה וכו'

מוח - כוח המוח ידע פיצוח וכו'

חושים - ראייה שמיעה וכו'

קביעת מיומנויות

זורקים 2ק6  1- לכל מיומנות

שיפור מיומנות

כל 3 רמות רשאים הגיבורים להעלות ב1 את אחת המיומנויות

חיים

זורקים 5ק6 כדי לקבוע מה יהיו החיים של כל אחד

רקע

הרקע הוא מה עשה הלוחם לפני צאתו למסע ? מה הביא אותו להרפתקאות ? מאיפה הוא הגיע ?

תיאור

גובהה,משקל,צבע עיניים וגוף,שיער וכו'

רמות

עליית רמה - כל פעם ששליט המבוך מחליט על עליית רמה השחקנים יכולים להוסיף לעצמם 2 נקודות לאיזה כישרון שהם בוחרים

 

כשרונות

כשרונות הם דברים מיוחדים שכל גיבור בוחר לעצמו כל רמה רשאי  הגיבור לבחור 2 כשרונות חדשים (או לשפר כשרון) הגיבור מתחיל עם 4 כשרונות

 

קרב:

מיקוד נשק (נשק כלשהו           )
לחימה ללא נשק

לחימה מסוגננת

לחימה בכלי נשק אקזוטיים

לחימה עם מגן

חמיקה

לחימה בשני כלי נשק

לחימה ללא נשק משופרת - דרוש לחימה ללא נשק

 רמה 2
לחימה  בשני כלי נשק משופרת - דרוש לחימה בשני כלי נשק רמה 2

אתלטיקה:

שחייה

ריצה

קפיצה

טיפוס

התגנבות

פירוק מבנים

אקרובאטיקה

טיפוס משופר - דרוש טיפוס רמה 2

אקרובאטיקה משופרת - דרוש אקרובאטיקה רמה 2

מוח:

קסם

ידע יער

ידע דת

ידע ים

ידע הרים

נימוסים

דיפלומטיה

איסוף ידע
הופעה (ניגון\סיפור\להטוט\טריקים)

חושים:

האזנה

ראייה

מישוש

חוש שישי

ראיית לילה (ללא אפשרות לשיפור)

הסוואה

האזנה משופרת - דרוש האזנה רמה 2

ראייה משופרת - דרוש ראייה רמה 2

מישוש משופר - דרוש מישוש רמה 2

להשתמש בכישרונות

אם ברצונך להשתמש בכישרון אתה מטיל 2ק6 +2 (על כל נקודה במיומנות) כנגד ד"ק

שיפור כשרונות

במקום לקחת כישרון חדש אפשר לשפר כשרונות כל רמה כאשר אתה מתחיל עם כשרון ברמה 1 שמתפתח ל2 עד ל5 שזה המקסימום

קרב

בעת קרב מגלגלים כל אחד קוביות כדי לדעת מי יגיב ראשון ואז תוקפים בתקיפה אתה צריך לזרוק 2ק6 (+מתאם נשק+מתאמים אחרים) ואם עלית על מיומנות הקרב וחצי מיומנות האטלתיקה (+מתאם שיריון\מגן) של האויב פגעת בו

פגיעה - במקרה אם פגעת אתה זורק 1ק4 (או 1ק6 במקרים של נשק גדול וחזק יותר) והמספר שיצא יורד לאויב מהחיים

פגיעה חמורה - במקרה אם יצא לך פגיעה ברווח של 3 ומעלה מעל ההגנה של האויב אז במקום 1ק4 אתה זורק 1ק6 לנזק

פגיעה קטלנית - במקרה אם יצא לך פגיעה ברווח של 6 ומעלה מעל המיומנות של האויב אז במקום 1ק4 אתה זורק 2ק6 לנזק

פספוס - במקרה שיצא פחות מהמיומנות של האויב אז המכה פספסה והתור עובר לדמות\אויב הבא שגלגל פחות

מקרים שונים

שני יריבים תוקפים אחד - במקרה זה הקרב יתנהל כרגיל אך הנתקף יוכל לנסות לתקוף רק אדם אחד בכל תור

לחימה נגד איש שיש לו שיריון\מגן - במקרה זה יתווסף הנקודות של השריון (ע"פ השה"מ) אל המיומנות ויהיה יותר קשה לפגוע באדם

לחימה נגד אדם שיש לו מיומנות לחימה במגן - אם יש לאדם מיומנות לחימה במגן למיומנות שלו מתווסף 2+ (כל עוד יש לו מגן)

לחימה עם שני כל נשק - במקרה זה ראשי האדם לתקוף פעמיים (אחד בכל כלי נשק) אך ירד לו 3- מהגלגול (אלא אם כן יש לו לחימה בשני כלי נשק) אם יש לאדם לחימה בשני כלי נשק משופרת אז מתווסף לו 2+ לגלגול (כל עוד הוא מחזיק בשני כלי נשק)

לחימה נגד אדם בעל 'אקרובאטיקה משופרת' - אדם זה יכול לתקוף פעמיים בכל תור

 תקיפה ללא נשק - אם אדם רוצה לתקוף ללא נשק יש לו מחסר של 1- להתקפה ולאויבו יש 2+ , אם יש לאדם מיומנות תקיפה ללא נשק אז הפלוסים והמינוסים נעעלמים לאדם בעל תקיפה ללא נשק משופרת יש 2+ (כשהוא נלחם ללא נשק)
 

קסם

הקסם הוא אינו דבר מפותח בלוחמים ודרקונים אך הוא עדיין קיים

דרישות: השקעת 2 נקודות של כשרונות בקסם (כל נקודה בקסם = 2 נקודות של כשרונות) , מוח מעל 6
כל רמה מי שמשתמש בקסם מוריד כישרון אחד ממה שהוא אמור לקבל (כל עוד הוא רוצה שישתדרג לו הקסם)

שימוש בקסם

כל שימוש בקסם מוריד 1 חיים (לכל רמה שלו) (נקודות חיים זמניות) (עד למנוחה)

קסמים

הקסם בעולם לוחמים ודרקונים בנוי ע"פ כוחות כאשר מכשף מקבל 2 כוחות בהתחלת דרכו וכל רמה הוא יכול לבחור עוד כוח (או לשדרג כוח) (הוא מקבל את הכוח\השדרוג במקום כישרון)
*אין לשדרג שניים בבת אחת
כוחות
-אש - החום של הלהבה

-מים - הקור והכוח של זרם המים

-אשליה - דברים שנמצאים רק במוח

-צמח - הפרחים והעצים נותנים כוחם

-אדמה - האדמה רועדת תחת הקסם

-ריפוי - כל חבורה ומכה תעלם

-אור (דרגת המכשף 7+) - האנרגיה הטהורה

-אופל (דרגת המכשף 7+) - האנרגיה השחורה

-שמים (דרגת המכשף 10+) - כוחות הטוב שבכל

- שאול (דרגת המכשף 10+) - כוחות הרוע שבכל
 
מקסמים אלו יוצרים קסמים כגון

אשליה בדרג אחד - יוכל ליצור צלילים ללא מראה

אש בדרג שלוש - יוכל ליצור כדור אש

 

מפלצות (יצירת מפלצת)

המפלצות מגוונות למדי כאשר בונים מפלצת כך:

מיומנויות

קרב -

אתלטיקה -

חושים -

מראה :

 

כשהאויבים הם בני האדם צריך לחשוב באיזה רמה הם וליצור אותם כמו דמות

*כמובן אם השה"מ רוצה הוא יכול לצור דמות העונה על צרכיו

 

הערות:

- כדי להקל על המשחק אין גזעים

- כמובן אם השה"מ רוצה הוא יכול לחרוג מהמגבלות הללו
 
נספח : הרפתקה עתידנית
למי שירצה להריץ כמה הרפתקאות עתידניות כמה חוקים נוספים
 
אקרובאטיקה משופרת לא נותנת תקיפה כפולה
 נכנסות מיומנויות נוספות
קרב - צליפה , לחימה עם\נגד רכבים
אתלטיקה - נהיגה , טיסה
מוח - הפעלת מתקנים , ידע ממוחשב
חושים - אין
קחו בחשבון שאפשר גם להלחם בכלי נשק קרים ולרכוב על סוס
הנשק יהפך לנשק אחר כמו בימנו ואם השה"מים באמת רוצים להמחיש את הנשק החדיש הם יכולים להוסיף יריבים ולעלות את הנזק שעושה הנשק
 

 

 
דרג את המאמר  דירוג מאמר
תוכן דירוג תאריך שם
 
תותחי :) ‏30/‏08/‏2009 BMR
 
‏02/‏09/‏2009 Wolfiman
 
נחמד. ‏17/‏09/‏2009 אָלוֹרָן אֵלִיאָן
 
כי רק אתה יכול...
מותאם בשבילנו!
(המבין...)
‏22/‏09/‏2009 קרמון כור רגל הצילו
 
תודה-שיטה פשוטה וקלה ! ‏05/‏11/‏2009 טרימבון פיילוס
 
יפה מאוד נראה לי שאני יאמץ את זה ‏26/‏11/‏2009 aniyair
 
תןדה רבה אחלה שיטה =] ‏04/‏03/‏2010 funky
 
נחמד,מקורי, ויחסית מאוד חופשי ‏23/‏03/‏2010 leli
 
הוסף תגובה   |   שלח לחבר תגובות גולשים
למאמר זה התפרסמו 19 תגובות
 
‏01/‏09/‏2009 11:48  מאת: Wolfiman
מעולה.
‏02/‏09/‏2009 19:27  מאת: Wolfiman
אם כי,
בתור שחקנית מתחילה (אבל לגמרי-לגמרי מתחילה:]) היה נחמד לדעת למה אתה מתכוון ב"2ק4" וכאלה
‏07/‏09/‏2009 06:24  מאת: BMR
ק4
אם את באמת לא יודעת אז:

ק = קובייה

4= לסוג הקוביה (4\6\8\10\12\20)

המשחק הזה בעיקר מסתמך על ק4 וק6
‏17/‏09/‏2009 23:10  מאת: אָלוֹרָן אֵלִיאָן
יפה
יפה ומושקע.
שיטה נחמדה...
‏22/‏09/‏2009 01:37  מאת: קרמון כור רגל הצילו
מצוין
אתה גאון!
זה מותאם בדיוקבשבילנו (והמבין...)
‏28/‏11/‏2009 21:22  מאת: aniyair
מתאים בשבילי במיוחד
‏09/‏01/‏2010 20:19  מאת: Racovsix
ממש
מעולה.
אני חושב שאני אולי אשתמש בזה.
‏22/‏01/‏2010 06:49  מאת: BMR
רק
רק שתדעו אני מניח שאם מישהו חובב מושבע של מבוכים ודרקונים ישחק בזה הוא יתאכזב
השיטה הזאת מיועדת בעיקר למתחילים במשחק
‏27/‏01/‏2010 16:28  מאת: BMR
מממ
עידכנתי חלק
‏31/‏01/‏2010 10:02  מאת: אָלוֹרָן אֵלִיאָן
מה עידכנת?
אולי תעשה פונט שונה כדי שאני לא יצתרך לקרוא שוב הכל?
‏31/‏01/‏2010 13:15  מאת: BMR
בסדר
שיניתי קצת בקסמים,ב"מקרים שונים" קצת בכשרונות ותיקנתי כמה טעויות כתיב
אני מעדיף שלא לשנות גופן (כן אומרים גופן) כי אז זה לא יראה טוב
‏10/‏02/‏2010 18:24  מאת: דניאל
הערה
שיטה יפה למתחילים(ולאנשים נואשים כמוני שלא יצא להם לשחק כבר שנתיים וממש רוצים להתחיל לשחק) אולי אם כמה שינויים ותוספות("סיבוכים") גם אנשים שרגילים למו"ד ישחקו בזה.

רק יש משהו אחד שאני חושב שכדי לשנות גם למתחילים- כשתוקפים מישהו צריך לעבור את מיומנות הקרב וחצי מיומנות האתלטיקה אבל אני חושב שזה צריך להיות הפוך, מיומנות האתלטיקה וחצי מיומנות הקרב.
‏19/‏02/‏2010 12:47  מאת: BMR
תשובה
אני לא יודע אם אתה הבנת נכון

אתה בטח רגיל לזריזות ולכוח שיחד בונים את יכולת הקרב שלך
אצלי הקרב הוא הכוח שלך בקרב
ואתלטיקה היא המיומנויות הגופניות (סיבולת , ריצה , קפיצה)
אתלטיקה היא השרירים כשקרב הוא המיומנות
‏21/‏02/‏2010 18:14  מאת: BMR
הרפתקה
אני הולך להריץ בקרוב הרפתקה מיוחדת.
הרפתקה של לוחמים ודרקונים בעתיד.
אז למי שהולך לשחק שיקרא את הנספח שאני אכניס בסוף הבלוג

‏23/‏02/‏2010 16:57  מאת: טרימבון פיילוס
בקשר לקרבות,
לא נראה לי הוגן שנשק גדול שבפגיעה רגילה עושה 1ק6 נזק יעשה גם בפגיעה של רווח 3 ומעלה 1ק6 נזק.וחוצמזהףאיך קובעים איזה נשק נחשב גדול?
‏24/‏02/‏2010 15:43  מאת: BMR
אוי נו באמת
‏24/‏02/‏2010 15:44  מאת: BMR
אוי נו באמת !!!
בסדר אז תעלה את הנזק של נשק גדול

חוץ מזה מה הבעיה לקבוע איזה נשק הוא נשק גדול ? פשוט נשק דו ידני !
‏25/‏03/‏2010 14:43  מאת: BMR
אתם
אהבתם ? יש משהו לשפר ?
‏25/‏03/‏2010 14:43  מאת: BMR
...
אם כן תגידו לי...
 
ראשי | אודותינו | כניסה לחברים | הרשמה | תקנון אתר | צור קשר
סרטים | זכויות רפואיות