גולשים כרגע באתר
‏שבת ‏21 ‏יולי ‏2018
הפוך לדף הבית   הוסף למועדפים
משחק הממלכה | פורומים | חדרי משחק | ממלכות אישיות | אוצרות הממלכה | משחקי תפקידים | ממלכות עתיקות | ראשי
צור קשר לוח יד שנייה   חברים באתר   בלוגים   אודות ממלכות   הרשמה   כניסה לחברים
 
צאט הממלכה קוביות משחק - זריקת קוביות פעילויות - משחק הממלכה הודעות פרטיות - חברים פורומים - הודעות אחרונות כרטיס אישי מה חדש באתר?
שלום [אורח] התחבר
 
משחקי תפקידים > הרפתקאות

ניסא סו קי -המשך הפירוט והתחלת ההרפתקה-


8.10.2007
המשך פירוט לעולם המערכה ניסא סו קי
דירוג מאמר
צפיות: 7929

המבוך

פרטים כלליים

המבוך בבעלותו של רינגו-סטאר שנבנה בשביל להתעלל באילו שמנסים לפלוש למבצרו ולהקשות עליהם.

המבוך הוא מבוך תת-קרקעי בעל חמש קומות. הוא באורך של 56 מ' ורוחב של 36 מ'.

הוא מתחיל מהקומה הנמוכה ביותר ועולה עד הקומה החמישית שממנה אפשר לעלות למבצר. המבוך הוא מאד מתוחכם ובעל טריקים ומלכודות רבים.

הרוחב הממוצע של השבילים שבהם עוברים במבוך הוא מ' אחד.

במבוך כלואות* מפלצות רבות שרובן קטלניות.

*מפלצות כלואות: אחד התחביבים הגדולים ביותר של רינגו הן מפלצות אקזוטיות ולכן הוא נוהג לשלוח את משרתיו ללכוד מפלצות (הוא דורש שהן יהיו מפלצות מרושעות, אבל לפעמים המשרתים טועים ולוכדים מפלצות לאו-דווקא מרושעות). לאחר שהמשרתים תופסים את המפלצות הם כולאים אותן במבוך. המפלצות לא קשורות זו לזו ולכן יש מקרים רבים שבהם הן רבות זו עם זו וכד'.

קומה א'

כאן מובא פירוט על החדרים והסימנים בסרטוט של המבוך.

כ. כניסה: בתחתית של אגם רינגו, יש מבנה קטן וסגור שמקיף את הירידה לקומה א' של המבוך (הירידה גם חסומה בדלת שממוקמת בקרקע). הירידה היא בעזרת סולם חלוד שמעיט את קצב הירידה לאלה שידיהן לא מכוסות.

- כשהד"שים יכנסו למבוך הם ימצאו את עצמם בתוך פרוזדור שקירותיו ותקרותיו עשויות לבנים אפורות וגדולות מסותתות להפליא והרצפה מבלטות גדולות ואפורות גם כן. לאורך כל הקירות במרחק של מטר וארבעים ס"מ תקועים לפידים בתוך קנים מיוחדים בצבע שחור ששקועים בקירות. באמצע, בים הלפידים יש תמונות שונות של רינגו-סטאר באורך של מ' וגבוהות- התמונות ממוקמות בדיוק באמצע. ככה זה לאורך כל הקירות בקומה א'.

בדיוק כשהראשון במבני החבורה ירד מהסולם יתחיל להישמע מכל הקירות של המבוך כולל התקרה והרצפה השיר- Burning של ManoWar. ויתנגן כל פעם מחדש עד שהקבוצה תעבור לקומה ב'. המבוך כולו קסום מאד ולכן יש בו דברים מסתוריים כגון המוסיקה. האחראי על בנייתו של מבוך זה וכישופו, הוא המכשף המשוגע ורב העוצמה של רינגו-סטאר.

ממש כשהד"שים יסיימו לרדת למבוך, הם יפגשו ב- Exotic*.

*Exotic: בחורה בת 29 – לבושה בבגדים אדומים מבד תחרה; כפפות אדומות ארוכות שנפתחות בגב היד בצורת עלה תאנה, כתר ראש עדין משובץ באבני אודם, חצאית אדומה כמו של לוחמים קנייתים, על רגל ימין שלושה צמידים של אבני אודם קטנות, חולצה שמורכבת משני חלקים קדמי ואחורי שמחוברים זה לזה בפס בד בתחתית החולצה משני צידי הגוף בלבד. החולצה מגיעה רק מעל לפופיק ובתחתית מלמעלה מגיעה רק קצת מעל החזה. היא מוחזקת על גופה של Exotic בשתי כתפיות בד דקות שניטלות על הכתפיים וכל אחת משתי הקצוות של כתפיות אלה מחוברת לאחד החלקים של הבגד. באמצע החולצה יש פתח גדול בצורת עלה תאנה שקצבותיו פונות למעלה, בנוסף Exotic לובשת גלימת משי אדומה שנסגרת על צווארה בשתי שרשראות זהב דקות שמחוברות באמצע באבן אודם קטנה- כל אבני האודם בלבושה מלוטשות בצורה מושלמת, מין צעיף דק בצבע אדום חזק ושקוף קשור על הראש עם שני חורים לעיניים. שיער ארוך פזור בצבע שחור ועיניים כחולות. על הכתף הימנית שלה מקועקע עלה תאנה שבאמצעו 'חרוט' שמה: Exotic.

Exotic, הייתה בעבר נסיכה, בתו של מלך מרושע ששלט בממלכתו ברשעות ורודנות. היא ברחה מהממלכה כשהיא חובשת מסיכה לאחר שביימה את מותה ולפני שהספיקה לעזור לממלכתה המלכה השתלטה על הממלכה ולא נשאר לה דבר לעשות בנידון. ,Exotic החליטה שהיא מגדישה את חייה לעזור לאנשים שמאיימים על חייהם, שמענים אותם או ששודדים אותם.

עלה התאנה הוא הסמל שהיא בחרה לעצמה כי הוא מסמל את אובדן התמימות והבושה, שני דברים שהיא איבדה בזמן שהפכה ללוחמת. אדום ואבני אודם גם מסמלים אותה, בגלל שהם ערבוב סמלי של תשוקה ומיניות עם כוח.

חדר 1: חדר בעל פתח ותקרה נמוכים; התקרה בגובה של מטר תשעים.

בחדר יש שתי נקודות אור בלבד- לפיד חלש בפינה הימנית הרחוקה מהדלת ולפיד חלש בשמאלית הרחוקה מהדלת. ליד הלפידים ניתן לראות שלדים מפורקים בין חורבות ומסביב ללפידים מתקבצים חרקים מעופפים.

בחדר יש ריח חזק של גופות.

בחדר מסתתרים שישה גועלים ואוצר.

חדר 2: חדר חשוך לגמרי, עם יאירו לתוכו יראו שזו מערה פשוטה עם מס' סלעים גדולים.

בחדר מסתתר בוהה, ארבעה צאצאים ואוצר.

חדר 3: חדר זה מואר ע"י לפידים. ניתן להבחין שחדר זה הוא מערה, אבל יש בו צמחייה רבה.

בחדר מסתתרים שלושה באסליסקים בצבעים- צהוב ופסים כחולים, כתום ונק' אדומות, ירוק דשא. ואוצר.

חדר 4: חדר מואר מאד (בעיקר בפינה הימנית הרחוקה מהדלת הראשית). החדר בעל רצפה בוצית- בוץ עד 20 ס"מ. החדר ריק למעט זה שבפינה המוארת יש מס' רב של עצמות אדם מפוזרות ובניהן מונחים ארבעה כלי נשק חד-ידניים מרהיבי עין.

בחדר מסתתרים שני גלמים- גולם בוץ וגולם עצם שנלחם בארבעה כלי נשק קסומים.

חדר 5: חדר קטן וחשוך שנשמעים מתוכו קולות של טפטוף. עם יאירו לתוכו יראו שהחדר בנוי כהלכה אבל ריק ומתקרתו מטפטף נוזל עכור בצבע חום-צהוב ונבנה לגוש על הרצפה.

הדבר המטפטף בחדר זה הוא ג'לי עכור.

חדר 6: חדר מואר כהלכה. החדר הוא בית קברות ענקי; לקברים יש מצבות שונות ומפוארות וחרותות עליהן אותיות בשפה לא מוכרת ויש בו כשמונה פסלים של יצורים דמויי-אנוש בעלי קרניים, טפרים, ניבים וכנפי עטלף שממוקמים במס' מקומות בחדר.

ה'פסלים' בחדר זה הם גרגוילים אשר שומרים על האוצרות שקבורים בקברים.

חדר 7: חדר חשוך. כשיאירו לתוכו יראו מערה רגילה ובה חיים ארבעה יצורים דמויי-דוב בעלי ראש של ינשוף.

היצורים בחדר זה הם דובי-ינשוף רעבים ויש בחדר גם אוצר.

חדר 8: חדר חשוך וקטן. כשיאירו לחדר זה יראו בקירותיו פתחים של מחילות בגובה של תשעים ס"מ בערך.

בחדר זה מסתתרים שישה גרמלינים.

חדר 9: חדר זה יהיה מרוהט (כסלון) ברהיטי עץ ומואר כהלכה.

בחדר זה חיים להם שישה דופלגנגרים ויש בו גם אוצר.

חדר 10: חדר זה יהיה מרוהט (כחדר שינה) עם דרגשים ומואר בתאורה מעומעמת (האור של הלפידים מעומעם ע"י כך שתלו מעל ראשו של כל לפיד פיסת בד).

בחדר זה יש שלושה דרקונונים- דרקונונאדם, דרקונונעץ ודרקונונוקור ויהיה בו גם אוצר.

חדר 11: המקום לא מואר אבל פתוח מאד כך שהלפידים בחוץ מכניסים לתוכו אור רב. בחדר זה לא טרחו לבנות קירות וקרוב לוודאי שהד"שים יראו בתוכו ארבעה יצורים באורך של שלושה מטרים שנראים כתולעים מרובות זרועות, פיהם הקטן מוקף בשמונה מחושים. בחדר יהיו מפוזרים שלדים רבים.

היצורים שהשחקנים יראו בחדר זה הם זוחלי אשפה שלא יתקפו אותם ויחכו לאכול את גופותיהם.

חדר 12: מערה פשוטה ומוארת במס' מצומצם של לפידים שבה הד"שים יבחינו בשני יצורים מפחידים בעלי גוף של אריה, רגליים אחוריות של עז וכנפיים+זנב של דרקון.

היצורים בחדר זה הם חימרות ובנוסף, יש בו אוצר.

חדר 13: זהו חדר ענקי ומואר כהלכה. על קירותיו ועל רצפתו יש שטיחים גדולים מרהיבי עין בצבעים צעקניים שמכסים את כל קירות החדר ורצפתו בלי שום רווח בניהם. פינותיה של התקרה מעוטרות בגילופי עץ צבועים בזהב שמשמשים כמין מסגרת לציור המרהיב שמצוייר עליה בצבעים חזקים. מהתקרה יורדות נברשות שמאירות בנרות. החדר מלא בפסלים וחפצי-נוי מרהיבים. ובכולו מפוזרים מטילי זהב ופלטינה.

החדר הזה, כולו הוא תחבולה גדולה. הכל אשליה ולאחר שיגיעו כשני אנשים ומעלה לאמצע החדר, הדלתות שלו ינעלו עליהם והאשליה תעלם- במקומה יופיע חדר גדול ומסורג ששוכנים בו טרולים, הובגובלינים ועוגים שמחכים לטרפם (את האסירים שנכלאו בחדר זה).

חדר 14: חדר פשוט, מרוהט בדרגשים האור שיש בו יבוא מהדלת שיפתחו הד"שים.

בחדר ניתן להבחין בארבעה עכברושי-אדם שמתגוררים בו. על התקרה עומדים כשמונה עטלפי-אדם בצורת עטלפים שכל הזמן מפריעים את מנוחתם של עכברושי האדם. בקיר הצפוני של חדר זה יראו הד"שים כפתור, הד"ש שילחץ על הכפתור יפעיל מלכודת (הדלת הרגילה תינעל וגזים רעילים יתחילו לעלות מהרצפה). בשביל לצאת יצטרכו הד"שים לענות נכון על חידה שתחוד להם השתקפותו של רינגו שתופיע לאחר לחיצת הכפתור; דלת תיפתח ליד הכפתור אם הד"שים יענו נכון.

החידה: מה רינגו-סטאר יעשה לכם כשיתפוס אתכם? שלוש האפשרויות, יחבק אתכם למוות; ישיר לכם שיר פרידה; פשוט ישסע בכם את שומריו. התשובה הנכונה- תשובה שלישית.

חדר 15: חדר זה מואר בחלקו. אבל בחלקים החשוכים שלו מתחבאים שישה יצורים שדומים מרחוק להובגובלינים.

היצורים בחדר זה הם טולים ויש בו גם אוצר.

חדר 16: חדר חשוך ומלא בסלעים ושקעים.

בחדר מסתתרים שמונה טרוגלודייטים.

חדר 17: חדר זה מרוצף בפשטות וכולו מלא במדורות. ועל תקרתו תלויים גופות פשוטות עור של בע"ח שזבובים מסתובבים סביבם. הגופות מדיפות ריח מסריח.

בחדר זה חיים חמישה כלבי שאול בעלי אוצר גדול.

אבל חדר זה הוא מין מלכוד- דלת הסתרים המזרחית נראית כמו מראה שמעוותת את הדמות שמשתקפת בה. אם יבינו ויצליחו להיכנס הדלת לא תיפתח יותר, יהיה אפשר לצאת רק מדלת סתרים שקבועה בקיר הצפוני של החדר שנראית כמו תמונה של רינגו.

חדר 18: כשיפתחו את אחת מדלתות החדר, הד"שים יראו שכולו מלא במים ושיש מרחק של מטר מהדלת למים.

בתוך המים חיים עשרים לטאישים, ובקרקעית המים במאורותיהם, יש אוצר.

חדר 19: חדר זה מסורג ומלוכלך ובתוכו כלואים ארבעה יצורים מגזעים אנושיים.

היצורים הכלואים בצינוק זה הם מוג'ינות שמחופשות לקבוצת הרפתקנים כלואה. הן ינסו לגרום לד"שים 'לשחרר' אותן מצינוק זה ואח"כ יתקפו אותם כשימצאו מצב טוב. המוג'נות מחביאות גם אוצר. מוג'ינות אלה באמת כלואות בצינוק, הם נכלאו ע"י המכשף של רינגו בתור עונש על אי ביצוע של משימה שהטילו עליהם.

חדר 20:

בשביל להגיע לחדר זה צריך לעבור דלת סתרים, דלת זו מוחבאת היטב והד"שים יגלו אותה רק בזכות זה ששישה מינוטאורים יפתחו אותה.

חדר זה מואר וכולו עשוי ממתכת שכבר החלידה.

בחדר זה מתחבאות ארבע מפלצות חלודה ויש בו גם אוצר.

חדר 21: בחדר זה יש תאורה עמומה. והד"שים יבחינו בתוכו בשלושה יצורים שנראים כמו בוהים.

היצורים בחדר זה הם נבגי גז.

חדר 22:

בשביל להגיע לחדר זה צריך למצוא את דלת הסתרים שלפניו- בשביל לזהות את הדלת הד"שים יצטרכו לגלגל תבונה עם -4, אם הם יצליחו בגלגול הם ישימו לב שהלפיד בקיר המערבי עומד באמצע של ציר (עולה\יורד). גם אם הד"שים יורידו וגם אם יעלו את הלפיד הדלת תיפתח; אבל גם פתיחת הדלת של חדר זה תלויה בלפיד הנ"ל. אם הד"שים יורידו אותו, הדלת של חדר 22 תיפתח, אם הם יעלו אותו, הדלת של חדר 22 תישאר נעולה.

מחדר 22 יצאו 25 סטירג'ים. ובחדר יש גם אוצר.

חדר 23: חדר זה הוא בעצם חדר מלא נטיפים וקרקעיתו היא בור של מים מתוקים.

בסביבותיו של חדר זה מתגוררים כארבעה עייני מעמקים.

חדר 24: חדר זה חשוך ובעל בליטות בתקרתו.

בין הבליטות מסתווים ארבעה עכבישי-סרטן ויש בו גם אוצר.

חדר 25: חדר זה מרוהט כחדר שינה וכל קירותיו ספוגים בדם קרוש. הד"שים יבחינו בחדר זה בארבעה עקרבאישים שמייד יתקפו אותם.

בחדר זה יש גם אוצר.

חדר 26: בחדר זה בעבר ישב זוטון משוגע שהייתה בידו אבן טריסטאל גדולה מאד בצבע כתום בוהק. לאבן זו יש יכולות קסם מיוחדות והמכשף שלא ידע מה היא עושה כלא בחדר זה את הזוטון ועינה אותו עד שיגלה את סודות האבן (לכן גם יש לחדר זה דלת סתרים בלבד). בשביל לפתוח את החדר, עשה המכשף סדק קטן בקיר, שצריך להחדיר אליו מפתח דמוי דסקית שנמצא בין האוצרות בחדר 17.הבעיה בסדק זה היא שפודינג שחור חדר אליו ואכל את הזוטון, רק האבן והפודינג נשארו בחדר.

בשביל למצוא את דלת הסתרים הזו, בעל הדסקית צריך לגלגל תבונה עם -2 בשביל לראות שהסדק טועם את צורת הדסקית.

חדר 27: חדר זה נשמר בצורה של מערה והוא לא מואר.

בחדר זה מסתתרות שלוש קאדיליות ואוצר.

חדר 28: חדר זה מאד שונה משאר החדרים במבוך. הוא בנוי ובתוכו בנויים מיניאטורות רבות של מבני אבן.

בתוך מיניאטורות אלא מסתתרים שישים קובולדים ואוצר.

חדר 29: כשיעברו ליד חדר זה, הד"שים ישמעו דפיקות סדירות על דלתו. כשיפרצו אותו יראו חדר לבן כולו שקירותיו ורצפתו חלקים.

בחדר זה כלואה קוביית ג'לטין שתנסה להפתיע את הד"שים ולתקוף אותם. בחדר מוחבא גם אוצר.

חדר 30: כשהראשון נכנס לחדר זה, ננעלת אחריו הדלת הראשית של החדר ונעלמת מעינו, במקומה מופיע בקיר הדרומי דלת ממולכדת.

בחדר יש ריר ירוק שיתקוף מהתקרה ואוצר.

חדר 31: חדר זה נשמר בצורה הטבעית של מנהרה, רק כל קירותיו מלאים בצמח מתפס עם גוון סגלגל.

בחדר זה מסתתרות שתי תולעים סגולות ויש בו גם אוצר.

חדר 32: בסמוך לדלת הסתרים של חדר זה (על הרצפה) יש מין מחוג אבן בצורת חרב, כשמסובבים אותו סיבוב מלא בלבד הדלת תיפתח. חדר זה נראה כמו מערה עם ארבעה אבנים רטובות מסודרות זו מול זו כמו ארבע קדקודים של ריבוע ומתקרתו נוטפות טיפות של מים.

ארבעת האבנים הנ"ל הם שפכים אפורים ששומרים על אוצר מיוחד במינו- חרב אבן בעל יכולות קסם מסתוריות וחזקות; המחוג של דלת הסתרים דומה לחרב מאד.

חדר 33: חדר זה מואר בצורה מסתורית באור יום. כשהד"שים יכנסו לתוכו זו תהיה הפעם הראשונה שהשיר של קומה א' מפסיק להתנגן. לחדר זה יש רצפת עץ ותקרת עץ. באמצע התקרה של חדר זה יש 22 שקעים קטנים וריבועיים. על הרצפה באמצע- יש שטיח עם דוגמאות של נחשים בגודל של שני מטרים ריבועיים. על אמצע השטיח עומד מעמד מגולף משנהב שעליו חרוטות מס' אותיות לא מוכרות (אם יש מישהו בחבורה עם תבונה אחד-עשרה ומעלה הוא יכול לנסות לקרוא את האותיות עם מינוס של ארבע; באותיות כתוב- מי שנוגע בחרב זו מסכן את חייו. במעמד נעוצה חרב מדהימה ביופייה- להב שמשנה את צבעיו כמו הולוגרמה באור יום ומגן יד מיהלום אדום בדוגמה של דרקון דו-ראשי. חרב זו היא חרב תבונית, קוצרת קדושה עם נטייה מרושעת. היא תמשוך כל מי שיראה אותה לקחת אותה לעצמו (אפשר לבדוק לדמויות מדרגות עשר ומעלה גלגול הצלה כנגד לחשים עם פלוס שניים ולדרגות נמוכות יותר גלול הצלה עם מינוס אחד). הראשון שייקח את החרב ויהיה בעל נטייה טובה או ניטראלית היא תנסה להשתלט עליו פעם ב 1ק'8 ימים.

כשדמות תשלוף את החרב ממקומה, בור בגודל השטיח יפתח וכל מי שעמד על השטיח יופל. החורים הריבועיים למעלה יפתחו ויפלו לבור 22 נחשים- שישה קוברות יורקות, שמונה אצנים ענקיים ושמונה שפיפוני בורות. הבור בגובה שלושה מטרים.

חדר 34: החרב בחדר 33 ניצלה את כוחה הרב ויצרה בקסם מהות נוספת של עצמה בחדר זה. חדר זה תואם במראהו את חדר 33 אבל החרב שנמצאת כאן לא מושכת את אלה שרואים אותה אליה, אבל כשמישהו ישלוף אותה ממעמד השנהב שלה הוא וכל אלה שיהיו אתו על השטיח, יעברו אוטומטית לממד אחר- אשר מקביל לכדה"א ונראה כמוהו, רק בעתיד (ההווה של השחקנים). המעבר הזה קשור במהות האחרת של החרב, מין טעות בקסם שגרמה לזה. בשביל לחזור לממד הרגיל שלהם, הד"שים יצטרכו למצוא אדם בשם קתי מנסון שיש לו קשר חזק עם עולם המגיה.

חדר 35: הדלת סתרים של חדר זה נראית כמו קיר רגיל רק עם שקע עמוק בתוכו ובשקע נראה כאילו יש אבן חן שלא נראתה מקודם. מי שיחדיר את ידו בניסיון לקחת את האבן, ידו תיתפס בתוך השקע ולא תשתחרר עד שהקורבן יענה על חידה. החידה תשמע מהקיר עצמו: למה קורבין חס פעמים רבות כ"כ על חייהם של אחיו? שלוש האפשרויות, כי הוא אידיוט; כי השינויים שהוא עובר בספר הפכו אותו למטומטם כזה; תשובות א' וב' שתיהן נכונות. התשובה הנכונה- תשובה שלישית. אם יענה נכונה, הד"ש יצליח לשחרר את ידו והדלת תיפתח, אם יענה שגוי, הד"ש יוכל ללכת אבל היד תישאר בשקע.

חדר זה הוא העתק מוקטן של חדר 13, רק הפעם המטילים אמיתיים. הראשון שירים אחד מהם, יגרום לדלת להינעל ולכך שירד כלוב עם שישה נמרי שיני-החרב. כשיפתחו הסורגים- הנמרים יתקפו את הקבוצה.

חדר 36: הד"שים יוכלו למצוא את דלת הסתרים של חדר זה, רק עם יעקבו אחרי רוח הרפאים הסדרית שתנסה להוביל אותם לשם- רוח זו תהיה בעלת ראש עם גוון כחלחל, נוטפת מים שירטיבו את כל המקומות שבהם היא תלך ועל רגלה הימנית תהיה קשורה אבן. המראה שלה כזה בגלל סיבת מותה- רינגו-סטאר שרצה לנקום, שלח אנשים שחנקו אותה וכשהכחילה חשבו שהיא מתה, הם קשרו אבן לרגלה וזרקו אותה למים בשביל שלא תמצא הגופה, אבל סיבת מותה האמיתית הייתה הטביעה במים. לבסוף, גופתה כן נמצאה ונקברה. והרוח חזרה לנקום ברינגו.

הרוח תעבור דרך דלת הסתרים במטרה שיעקבו אחריה ובתוך החדר היא תצביע על דבר שיכול לעזור רבות לד"שים להביס את רינגו.

החדר: מואר כהלכה והאור נובע מקירותיו, כל קירותיו, רצפתו ותקרתו עשויים זהב ומעוטרים בסימנים רבים ולא מוכרים, הדבר היחיד שיש בו זה מעמד גבוהה בצבע זהב מעוטר גם הוא בסימנים כמו שעל הקירות וראשו בנוי כמו חמש אצבעות של יד מפלצתית שנסגרות על ג'וק גדול עשוי ערד. כשינסו לקחת את הג'וק, הוא יפתח את פיהו ויחוד לאיש חידה: מה סוגו של היצור שמסתתר מאחורי גלימות רבות בשביל שיצורים אנושיים לא יראו אותו ומסתובב עם חבורת הרפתקנים שהביסה את ניסא-סו-קיא? התשובה- אלף ננול.

אם יענו נכונה, הג'וק ישתחרר ויהיה בבעלותו של האיש שלקח אותו. הג'וק הוא מתנת האלים לקבוצה כאות תודה על כך שהביסו את ניסא-סו-קיא והוא יהפוך לג'וקים רבים וחיים כאשר הקבוצה תפגוש ברינגו. הפחד הגדול ביותר של רינגו הוא ג'וקים בגלל טראומת ילדות שהייתה לו ולכן הוא יעיל מאד כנגדו. הג'וק רב שימושי ופועל רק על רינגו, כשזה ימות הג'וק יעלם. רוח הרפאים תצביע על הג'וק ותעלם.

חדר 37: בשביל להגיע לחדר זה צריך לרדת במדרגות, המדרגות הללו מכוסות לכל אורכם בשטיח אדום שמכסה את אמצען ומשאיר חלקים שווים וחשופים בשני הצדדים, ניתן לראות שהמדרגות הן מדרגות אבן פשוטות.

החדר מואר כהלכה ופשוט למראה אין בו כלום חוץ מעשרה פסלים מסלע בצורות שונות של לוחמים אנושיים. בנוסף אחד הקירות של החדר שונה מהשאר (ראה למטה).

הפסלים בחדר זה הם פסלים חיים שיחכו לרגע המטעים בשביל לתקוף את הדמויות.

ח1 : זה הקיר השונה בחדר 37. קיר זה הוא מחסום שמפריד בין חדר 37 לחדר 38. חדר 38 הוא חדר שכלואה בממד אחר. מחסום זה הוא לא מחסום מוחשי באמת, אלא רק מעבר מהממד הרגיל לממד של חדר 38 שאי-אפשר לעבור בו בלי תיווך. התיווך היחיד הוא דלת ממדית שהמטיל יטיל על המחסום. קיר זה נראה כמו קיר שכולו גוש של אור אדמדם שזורם בו אור צהבהב.

חדר 38: חדר זה גדול בהרבה ממה שמראה המפה של המבוך. חדר זה הוא כאילו לכדו חלק קטן מממד הסיוטים. בחדר זה נמצא המפתח לקומה ב' של המבוך- מפתח שחור ממתכת בצורת גולגולת. בחדר שומרות שתי מלפרות ומוסתר בו אוצר. אבל בשביל שחברי הקבוצה לא יורעלו מהגזים הרעילים שבחדר הם יצטרכו לשתות בקבוק שלם של שיקוי הגנה מרעלים או למצוא פתרון אחר. את השיקויים הללו הם יוכלו למצוא בחדר 37, עשרה בקבוקים.

חדר 39: כשנכנסים לחדר זה כולו מעוצב בעיצוב עתידי (גם לתקופה של השחקנים עצמם). חדר זה נוצר כתוצאה מבלבול בקסם של הקוסם שבנה את המבוך שקשור איכשהו לתקופות. בחדר זה מסתתרים עשרה רובוטים שינסו לחסל את הד"שים בכל מכיר.

חדר 40: בבנייתו של חדר זה חלה טעות והוא נשאר ריק לגמרי ובצורתו הטבעית של מערה. בדיוק כשהד"שים יעברו ליד חדר זה, יגיעו אליו עשרה עכבישים מישוריים מתקופה עתידית מאד. עכבישים מישוריים אלה באים מתקופה שבה כבר מעסיקים מפלצות בכל מיני סוכנויות מיוחדות. עכבישים אלה במקרה זה שייכים ליחידת עילית מיוחדת של מתנקשים ממשלתיים ומקצוענים. מטרתם להתנקש בכל מי שמהווה איום על משימות של היחידה בתקופות שבה היא פועלת ולכן הם תמיד באים לפני שהיחידה שולחת את הצוות הפועל ו'מנקים' את כל מי שעלול להפריע. במקרה זה מטרת היחידה היא לשבות את רינגו-סטאר בשביל להוציא ממנו מידע על דבר שהוא הולך לעשות בעתידו ולכן העכבישים המישוריים כשיגלו את מטרת החבורה ינסו לחסל אותם.

עכבישים אלה מצוידים במס' חפצים מיוחדים שקיבלו מהיחידה שלהם- כל אחד מהעכבישים לובש מין חליפת שריון מתכתית (-1) שמאיצה את זריזות שריריו ב6 נק', לחליפה מחוברת מערכת מכשירים מתוחכמת שמגינה עליהם מנזק של כפור ואש (כולל פיצוצים למיניהם), בחליפה יש גם מערכת מיוחדת שמרקחת את תנועותיהם כך שלא יוכלו לשמוע אותם, בנוסף בחליפה יש מערכת שיוצרת אשליה על בעל החליפה, בנוסף החליפה גמישה מאד ומאפשרת לבעליה לבצע כל תנועה שגופם יכול לבצע בצורה טבעית, בנוסף בחליפה יש גם מערכות משוכללות של ראייה ועיטור עצמים; פריט שני שיש לכל אחד מהעכבישים, הוא רובה קשת מתקבל עם כוונת לייזר, טלסקופית ויורה ארבעה חצים במכה; פריט נוסף הוא שתי חרבות קפיצות שעשויות מתרכובת חזקה וגמישה כאחד שעושות נזק רב וחותכות כל מתכת פשוטה מפלאטיניום ומטה; פריט אחרון הוא מין רובה שמתלבש על היד ויורה דיסקים חדים במהירות עצומה לכל כיוון שמכוון המטיל בנוסף, לרובה יש מגנט מיוחד למתכת של הדיסקים שפועל אוטומטית אחרי דקה וגורם להם לחזור אליו.

חדר 41: חדר זה חשוך לגמרי ואי-אפשר לראות מה שיש בו, עד שמדליקים את האור במין ידית ארוכה שנמצאת על הקיר משמאל לדלת החדר. הידית תדליק מנורות שהד"שים לא ראו בימיהם (מתקופת השחקנים).

כשהד"שים ידליקו את האור הם יותקפו ע"י עשרה עטלפים ענקיים וחמישה עטלפים ערפדיים.

תיאור החדר באור- קירותיו של חדר זה הם כמו קירות של דירה רגילה בהווה. החדר נראה כמו חדר עבודה של מישהו* אבל אין בו אף אחד שיכול להיות עובד. בחדר יש דבר שונה מאד מדברים רגילים שניתן לראות במבוך- הדבר הוא כורסא גדולה ונוחה שעל המשענת הימינית שלה יש ידית ועל המשענת השמאלית כפתור. הכורסא הזו היא מין מתקן שיגור שישגר את הד"שים לחדר 42 ובשביל להפעיל אותה צריכים דבר ראשון ללחוץ על הכפתור ודבר שני להוריד את הידית ואז היא תפעל; אם זה יעשה בצורה אחרת, האיש שיושב על הכורסא יקשר בחמישה גבעולים חזקים וארוכים שינסו לחנוק אותו למוות כל היכשלות של הקורבן בגלגול הצלה תוריד לו 1ק'4 נק"פ עד שימות. הקורבן לא יוכל לקרוע את הגבעול אלא אם יהיה לו מידת כוח של 20 ומעלה. בשביל לקרוע את הגבעול צריך לתקוף אותו, הפגיעה תהיה אוטומטית אבל הגבעול יקרע רק אם התוקף יוריד שש נק"פ ומעלה. הגבעול שנקרע יצמח מחדש תוך 1ק'2 סיבובים. בשביל להמית את הצמח לחלוטין צריך לחסל את חמשת הפקעות שלו שמוחבאות ברצפה לכל פקעת יש 1 קב"פ ובשביל להגיע אליה לאדמה יצטרך התוקף לגרום לרצפה 7 נזק ומעלה.

באותו זמן שהצמח יתקוף יפתחו בקירות קרוב לתקרה חריצים ומהם יצאו 60 דבורים ענקיות ותוקפניות שיתקפו את כל האנשים בחדר.

*מישהו זה כינויו של אדם מסתורי מאד. הוא נבון מאד ויש לו כמה תכונות מיוחדות שיעזרו לחבורה בעתיד. עד שיגיע הזמן לגלות את תכונותיו, הוא יראה כאדם חסר תועלת (ואפילו מפריע לפעמים). חדר 41 הוא חדר העבודה שהוא בנה לעצמו לאחר שלכדו אותו במבוך זה. הוא עזב דרך הכורסא המיוחדת אבל שכח בחדר חפץ שחשוב לו מאד- קמיע מרהיב עין בעל תכונות מיוחדות מאד.

חדר 42: לד"שים לא תהיה מנוחה מההתקפה בחדר 41, כי הראשון שיגיע לחדר 42 יותקף ע"י שבעה טרולים.

בחדר זה יהיה גם אוצר.

חדר זה נשמר בצורה טבעית של מערה.

חדר 43: חדר מגורים מפואר מרוהט ביוקרה. בחדר זה הד"שים יפגשו ב'ליליפוט' ערפד משוגע שמפחד לצאת מהחדר בגלל איזה שפן מוזר*. הערפד יהיה בעל מראה נאה מאד וקר אבל עם הבעה תמוהה ותמימה; יש לו שיער ארוך שחור שהוא נוהג לאסוף בקוקו אדום והוא לבוש בבגדים מהודרים שהצבעים הנפוצים בהם הם אדום ושחור; הוא בעל עיניים כחולות. לערפד יש אספקה תמידית של דם בתולות (הדם היחד שהוא מוכן לשתות) ולכן הוא לא יתעניין בלפגוע בד"שים אולי רק לשתות דם טרי של בתולה מבניהם, דם שהוא מזהה מייד. הערפד ירצה לארח את הד"שים בשביל להיות קצת עם חברה שמזמן לא הייתה לו וינסה גם לגרום להם לטפל בשפן שמפחיד אותו (כנראה ינסה להקסים את הדמויות).

*שפן מוזר: השפן הזה הוא שפן גדול מידות בצבע ורוד בעל יכולות מיוחדות וסיפור מעניין- בעבר הוא היה שפן רגיל כמו כל השפנים עד שיום אחד הרפתקן במסעו לאלמוות עשה טעות והקנה לו תכונות מוזרות מאד- הארנב גדל ופרוותו הפכה לורודה; הוא קיבל כוחות קסם של קוסם מדרג' תשיעית; הוא קיבל יכולת חשיבה עצמאית; הוא קיבל יכולת להשפיע על מחשבות של יצורים אנושיים ולדבר עם כל יצור שירצה בצורה טלפתית; שיניו גם הפכו לשיניים טורפות וגופו חש צורך בבשר; וגם טלפיו התחזקו מאד.

השפן הנ"ל הפך לשפן שאוהב להשתעשע ביצורים אבל עמוק בתודעתו הוא בסך-בכל רוצה לחזור להיות שפן נורמאלי ולשוב להיות מקובל בין בני-מינו.

חדר 44: הדלת לחדר זה היא מראת קסמים- החדר נראה פתוח לחלוטין, אבל כל מי שעובר בפתח עובר במראה ויצטרך לבצע גלגול הצלה נגד לחשים עם -6 ואם ייכשל תיווצר דמות שהיא העתק מושלם שלו מכל הבחינות רק בעלת נטייה הפוכה, דבר שיגרום לדמות ולהעתק שלה לרצות לחסל זו את זה. בחדר זה הד"שים גם ימצאו מפתח שיהיה תלוי על הקיר המערבי ליד, מימין לדלת, שפותח את הדלת של חדר 45.

חדר 45: חדר זה מואר ע"י נרות. בחדר זה יש ארבע תיבות אוצר ממולכדות שמכילות בתוכן: ראשונה- זהב, שנייה- תכשיטים, שלישית- אבני-חן ורביעית- חפצי נוי וביגוד יקרים.

בחדר יש מס' מלכודות שונות זו מזו שהשה"מ צריך להקשות על הגנבים לגלות אותן או לא לתת להם לגלות אותן בכלל; אלא אם כתוב אחרת בהוראות שלמטה:

1. המנעול של דלת החדר הזה מסתובב במקומו בלי להפסיק, בסיבוב ראשון הדלת תיפתח והמלכודת (חודים ארוכים ושפיציים שנשלפים מכל קצוות הדלת והופכים למסוכנים מאד כי הדלת מתחילה להסתובב במהירות הבזק על ציר) תתחיל להשמיעה קולות בזמן שהיא מתחילה לפעול. סיבוב נוסף יעצור את המלכודת וינעל שוב את הדלת. סיבוב הפוך יפעיל שוב את המלכודת וסיבוב שלישי יפתח את הדלת בלי המלכודת וחוזר חלילה. הדלת נפתחת בכיוון מזרח.

2. חמשת הבלטות שצמודות לדלת צבועות באדום, אבל זה רק להתעיה, כשידלגו מעליהן (עם שתי רגליים בלבד) עם לא ידלגו דרך שתי הבלטות האלכסוניות תפעיל את המלכודת הבאה- הרגליים שיהיו בתווך של ארבע על חמש בלאטות במערב ידבקו לרצפה באיזה חומר שקוף וחזק ושלוש סכיני גיליוטינה ירדו במהירות רבה מהתקרה על הקורבנות הדבוקים; הקורבן צריך לבצע בדיקת תבונה (או למצוא את הרעיון בעצמו במשך 30 שנ' (הרעיון הוא להוריד נעליים) ואח"כ לבצע בדיקת זריזות עם -3 בשביל לראות אם הוא מספיק לבצע את הרעיון או למות.

3. באמצע החדר יש אזור של שני מ' על מ' והוא ממולכד- מי שדורך באזור זה יוקף במהירות בסורגי מתכת קסומים ומחורים שנמצאים בשלושה מקירות החדר יצלו אותו קרני לייזר. בשביל לצאת מהמלכודת הזאת הקורבן יצטרך לעשות בדיקת תבונה בשביל לראות שהאבנים שמפוזרות על הרצפה באזור המסורג הן בגודל המטעים בשביל לחסום את החורים. ואז לעשות בדיקת התקפה כנגד דרג"ש 3 עם מינוס 2 (בגלל הסורגים והחום) בשביל לזרוק אותן בדיוק לחורים. הקורבן יעבד נק"פ בסיבוב מהקרניים. אחרי שיחסום את החורים, הקורבן יצטרך לענות על חידה שתישאל אחרי חסימת החורים.

נ.ב- יש עשרים חורים וארבעים אבנים.

4. סופרים שלוש בלאטות מהקיר המערבי לכיוון מזרח, אחרי הספירה הזו לוקחים שתי בלאטות לכל אורך הקיר המערבי ומגיעים לאזור הממולכד הבא- הבלאטות בפס זה צבועות כמו משבצות של שח-מט אבל זה רק להטעיה, הבלאטות הממולכדות לא צבועות בצבע מסוים אלה הן בעלות מיקום מסוים- בפס התחתון, כל שתי בלאטות משמאל ממולכדות ובפס העליון בדיוק ההפך. כשרגל נוחתת על בלאטה ממולכדת כאן, היא תשקע במין שקע והקרקע תתקשה עליה כך שהיא לא תוכל לצאת בקלות; מהשקע יתחילו לתפס על גוף הקורבן מתחת לבגדיו חרקים קטלניים וארסיים מאד- כל נגיע של רגליהם בעור דוקרת קלות ומזרימה לגוף רעל שמוריד חצי נק"פ כשהוא חודר (בלבד) שז"א, זורקים ק100 לראות את מס' החרקים וכל שני סיבובים החרקים יחדירו רעל עד שיבריחו אותם. בשביל להבריח אותם, הד"ש ישים ב שהן מתרחקות מידיו שמחזיקות בלפיד וכך יזהה שהם פוחדים מאש ואז הוא יצטרך לקרב אליהם את הלפיד בשביל להבריחם.

חשוב לזכור: המלכודות הן חד-פעמיות בלבד.

המלכוד בתיבות: הראשונה- תיבה זו לא נעולה בשום מנעול; ודבר לא קורה גם כשמרימים את המכסה שלה; אבל כשירימו את המטבע הראשון, ייהרס איזון המשקל ויפעל מנגנון המלכודת. המנגנון- התיבה בנויה ככה שמתחתיתה יורדים לקרקע כמו קירות עץ נמוכים ומסתירים את מה שיש מתחתיה. ה'קירות' מסתירים בעצם כמו מין גליל דק שהתיבה עומדת עליו באיזון מדויק להפליא. כמוציאים מטבע אחד כל האיזון נהרס והתיבה נופלת לצד הקיר. כשהיא נופלת היא לוחצת על מס' כפתורים מתחתיה שהיא מסתירה וכשאלה נלחצים מהקיר הקרוב יוצאים במהירות עצומה מס' להבים שנעים על ציר ארוך בשביל לפגוע באלה שממול התיבה. הלהבים מספיק חדים, מהירים ומכוונים בשביל להוריד במכה אחת את כל הנק"פ של הדמויות- הם מכוונים למס' גבהים כך שכל גובה יפגע באיברים חיוניים.

בשביל לא להיפגע מהמלכודת יש כמה אפשרויות: בהתחלה, הד"שים בעלי התבונה הגבוהה ביותר עושות בדיקת תבונה עם -2 בשביל לבדוק אם הם שמים לב לכך שיש רווח קל מאד בין התיבה לקרקע ואז לשלוח את הגנבים לבדוק אם זה ממולכד ולפרק את המלכודת. אח"כ, אם המלכודת לא פורקה, אז הד"שים שנמצאים בטווח של הלהבים צריכים לעשות בדיקת יוזמה עם -3 בשביל לבדוק אם הם מצליחים להתחמק מהלהבים. ולבסוף, אם הד"שים לא מצליחים להתחמק הם צריכים לעשות גלגול הצלה כנגד המס' 17 בשביל לבדוק אם הם סופגים רק חצי מהנזק, שזה שווה חצי מסכום הנק"פ הכולל של הדמות.

השנייה- תיבה זו נעולה במנעול אחד בלבד, אבל היא בעלת שלושה מנעולים. כשמנעול אחד פותח את התיבה השאר ממולכדים; הבעיה שכל סיבוב משחק (דק') האופציות מתחלפות- המנעול שפתח את התיבה, עכשיו הוא ממולכד ואחר פותח כרגע את התיבה. כל סיבוב השה"מ זורק 1ק'4 בשביל לברר אילו מלכודות של התיבה פועלות במנעולים הממולכדים. בשביל לפרק את המלכודת הזאת יש כמה שלבים- כאשר אחת הדמויות תעלה על המרצפות שממול לתיבה יפתח מעל התיבה חור קטן שיפלוט אור חזק למרכז התיבה. עם הד"שים יעקבו אחרי האור הם יגלו שהוא מצביע על מכסה הזזה במרכז התיבה. במכסה חרוטה חידה באותיות מסולסלות: קוראים לי____ ואני הכוכב החשוב ביותר ביקום כולו; ארבע האפשרויות, רינגו-סטאר מה'חיפושיות'; זאפורד מ'המסעדה שבסוף היקום'; רינגו-סטאר שלכם (אני כמובן); 'לג'נד-לנד'. התשובה הנכונה- תשובה שלישית. אם הד"שים יענו נכון, אז המשטח שעליו כתובה החידה יתחלף במשטח שעליו חרות באותיות גדולות וברורות: "תכה כאן." (המנגנון של המלכוד בתיבה מחובר למכסה הקשתי שלה מבפנים והד"שים צריכים להכות בשביל להרוס אותו. כשהד"שים יכו הם יטילו את זה כהתקפה מול דרג"ש 3 בגלל הקושי לפגוע בנק' הרגישות באמת והם יצטרכו להוריד לתיבה 15 נק"פ. אם הד"שים לא פותרים את החידה המרצפות מתחתיהם יפתחו והם יפלו לבור בגובה חמישה מ' מה שיגרום להם 25 נזק ומעלה (להחלטת השה"מ). השה"מ יכול להחליט לתת לד"שים ניסיון להתחמק מנפילה. אחרי הנפילה הבור ייסגר ויוכלו לשחרר את הד"שים רק מחדר 48.

המלכודות הנבחרות ב1ק'4 (כפי שכתוב בנ"ל) הן-

1. כשפותחים את המנעול הממולכד, ארבעה חצים עם תלד0 10 נורים על המטרה משני המנעולים הממולכדים- עושה 1ק'6 נזק אבל גם מזרים לדם רעל שמוריד 3 נק"פ בסיבוב עד שהקורבן מת או מרופא.

2. כשפותחים את המנעול הממולכד, המלכודת שפועלת כשנכשלים בחידה למעלה, פועלת גם כאן.

3. דמות נשית מקסימה ביופייה וחיננית מאד תיגש אל הדמויות מאחור ותפתה אותן ללכת אחריה; דמות זו היא אשליה והיא תוביל אותם לדלת הסתרים שבחדר 44 בקיר הדרומי ולאחר שתפתה אותן להיכנס, תנעל אותן שם בלי אוויר ואור עד שישוחררו דרך חדר 48. רק דמויות שחסינות בפני אשליות לא יושפעו מהאשליה.

4. מוסיקת טראנס חזקה תאפוף פתאום את החדר כולו וכל היצורים שייכשלו בגלגול הצלה כנגד לחשים עם -7 יסבלו בכל פעולותיהם מעונש של -4 בהטלת הקובייה בגלל הטראנס שיכנסו אליו. המלכודת גם תזמן את השומרים מחדר 47 שיבואו תוך 1ק6 סיבובים. המוסיקה תימשך 2ק'10 סיבובים.

שלישית- מלכודת זו תקיף את כל הדמויות שבתווך שלה בקיר פריזמתי ותפעיל על הדמויות שקלועות בו לחש רב עוצמה- הדמויות ידמיינו שהן נלחמות נגד מפלצות שונות וההשפעה תהיה אמיתית. סוג המפלצת נקבע בגלגול של 1ק'8 –

1) שני אטאשים. 2) 3 הורדים בעלי 12 קב"פ. 3) הידרה עם 9 קב"פ לראש. 4) 3 השהאו בעלי 11 קב"פ שיכולים לזמן לעזרתם את כל היצורים שהם יכולים לזמן כרגיל. 5) חבורה של שבעה דב"שים. 6) יסודן אוויר, דרג"ש 0. 7) יסודן אש, דרג"ש 0. 8) משרת אווירי. השה"מ יכול להחליט להכניס את המפלצות כמס' הפעמים שהוא רוצה בכל קומבינציה אפשרית; אבל הוא חייב להשתמש בכל סוג רק פעם אחת. השה"מ יכול להחליט להכניס כמה מפלצות ביחד או אחת אחרי השנייה. השה"מ יכול לבחור לגרום לדמות אחת לראות ולהילחם במפלצת אחת ולדמות אחרת להילחם במפלצת אחרת. הדמויות יכולים לנסות להימנע מהשפעת הלחש ע"י גלגול הצלה עם -5 או ע"י יציאה מהתווך של הקיר הפריזמתי. המפלצות לאחר שיחוסלו לא ישובו להטריד את הדמויות.

רביעית- לא ממולכדת.

חדר 46: חדר זה מואר כהלכה. חדר זה הוא בעצם בור עמוק וגבוהה מאד. בשביל לעבור מצד אחד של החדר לצד שני צריך לעבור גשר חבלים מתנדנד בלי שום דבר שיכול לבלום את נפילתו של מי שיעלה עליו. על הגשר רק אדם אחד יכול לעבור.

בחדר זה הד"שים יפגשו במיסטיקן זקן ששמו נתן* והוא יזמן מישהו לקרב עד המוות ע"פ חוקים שקבע (הד"ש הנבחר יבחר ע"י שה"מ). חוקי הקרב: למתמודדים לא ניתנים כלי נשק שמיועדים להרוג את היריב (בעלי להב, חוד או ראש מברזל וכד') אלא מקל באיזה גודל שהמתמודדים רוצים. מי שלא נופל מהגשר זוכה במעבר. כל עוד יהרגו המתמודדים מהצד של הד"שים, המיסטיקן יזמן מתמודדים נוספים. בשביל לבדות שהשחקנים לא ירמו, המיסטיקן יצר מערכת מהירה להפיל את הגשר בשנייה וישתמש בה עם יהיה קרוב למוות לא מנפילה (המיסטיקן יפיל את הגשר גם עם הוא יפסיד בכבוד). הקרב יתנהל באמצע הגשר ע"פ החוקים הבאים- המפסיד הוא זה שהנק"פ שלו יורד ל0 ואז הוא כביכול נופל מהגשר ומת. בשביל להוריד את הנק"פ עד הסוף משתמשים בחוקים הרגילים רק עם הנזק שגורם מקל פשוט. מתי שהדמות מכה את המכה הסופית מותר לה להחליט שהיא חסה על חייו של המיסטיקן ואז היא לא מפילה אותו; עם הדמות תעשה כך, המיסטיקן יודה לה ויגמול לה בחפץ קסם מיוחד.

*נתן: מיסטיקן בן 58 בעל שיער מאפיר שהפסיד בכל פעם שהתמודד על הישארות בדרג' 10 נגד מיסטיקנים אחרים. דבר זה גרם לו לדיכאון ולאובססיה של רדיפה אחרי הזכייה בהתמודדויות דומות ולכן הוא יצר את ההתמודדות הנ"ל. הוא ישן בחדר 48 ששם יש לו מערכת אזעקה שמודיעה שיצורים חיים מתקרבים לגשר בשביל שהוא יוכל להגיע אליו כשהם בדרך.

חדר 47: חדר פשוט למראה מואר טוב; האור בא ממין מנורות שיש על התקרה. בחדר יש עשרה כלובי זהב ובתוכם יצורים משונים דמויי אנוש- בעלי גוף של בחורות בעלות גזרה דקה, צבע עור כחלחל, שיער שחור, עיני חתול בצבעים ירוקים וחומים שלבושות בבגד חשוף (מכנסיים קצרות מאד וגופייה בלי כתפיות בכלל שנסגרת בשרוכים מאחור), הבגדים עשויים מפרוות של בע"ח ממשפ' החתוליים.

הנשים ינסו לגרום לד"שים לעזור להם לצאת מהכלובים ולאחר שישתחררו יתקפו אותם. לנשים אלה יש סוג מיוחד מאד של לחימה- כלי הנשק שלהם הן מין חרבות חדות מאד ודקות מאד שבנויות כמו שוטים. ללחימה עצמה יש צורה של ריקוד מהיר מאד וגמיש. הלחימה הזאת נותנת לנשים +3 להתקפה +2 לנזק ונותנת לאלה שתוקפים אותן -4 להתקפה ו -1 לנזק. כל ההשפעות האלה לא חלות על דמויות בעלות זריזות 18 ומעלה.

בשביל לעבור לחדר הבא צריך לגלות את דלת הסתרים שמוחבאת מאחורי תמונה גדולה של רינגו-סטאר על הקיר ולפתוח אותה בעזרת מפתח שנמצא אצל מנהיגת ה'נישות' שהן הנשים הלוחמות בנ"ל. בחדר זה אין אוצר.

חדר 48: חדר בעל מבנה מוזר יחסית- הלבנים שמרכיבות את הקירות בולטות מידי פעם, כך גם המרצפות, התקרה לא ישרה והדלת הצפונית שלו עשויה בצורה עקומה. יש רק נק' אור אחת שנמצאת בקיר הדרומי והיא סורגים. סורגים אלה הם הכניסה לחדר המדרגות שיורד לאדמה יותר עמוק מהמבוך עצמו ומוביל לתאי הכלא של חדרים 44 ו45. המפתח נמצא אצל סגניתה של מנהיגת ה'נישות'. בחדר אין אוצר.

חדר 49: בחדר זה יש מתקן שיגור כמו בחדר 41 רק עם כפתור בלבד. המתקן ישגר את משתמשיו לחדר 50.

חדר 50: חדר ריק מדבר ומואר במס' קטן של לפידים. באמצעו יש ארבע מרצפות שכהות משער המרצפות ועליהן יעמוד כל אדם שישתגר.

חדר 51: חדר ריק לגמרי וחשוך. בשביל למצוא את דלת הסתרים שבחדר צריך לעשות גלגול למציאת דלתות סתרים עם -3 . הדלת לא נעולה ולא ממולכדת.

חדר 52: בחדר זה חיים 20 דובלינים ששלושה מהם מטילי לחשים. בחדר זה יש גם אוצר.

הדובלינים ינסו להפתיע את הדמויות.

ק'-ב: חדר המדרגות לקומה ב' שבנוי כמו המדרגות שיורדות מהאגם למבוך.

 

 

 

 
דרג את המאמר  דירוג מאמר
תוכן דירוג תאריך שם
 
סיפור חסר תוכן וטיפשי ‏02/‏04/‏2010 חסר המזל
 
הוסף תגובה   |   שלח לחבר תגובות גולשים
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות
 
  תגובות  
 




חיפוש מותאם אישית של
חדרי משחק
משחק הממלכה
פורומים
חץ הזמן - סולאר קטאליסט
הורדות למשחק התפקידים חץ הזמן
סולאר קטאליסט מוצרים
הרפתקאות חץ הזמן
כתבות חץ הזמן
קדימונים וטיזרים
חוקרי חץ הזמן
ממלכות עתיקות - הפורטל
דרושים באתר
כתבות
כתבות מתורגמות
סיפורים
מיתוסים
אישים בהסטוריה
הספרייה
ביקורות סרטים
מיניאטורות
גלרית גולשים יוצרים
משחקי לוח וקלפים
מוזיקה
לוח אירועים
ספריית סרטים
קורסים וחוגים
קישורים
משחקי תפקידים
עולמות וערים
מילון מונחים משחקי תפקידים
דמויות
כלי נשק וחפצי קסם
הרפתקאות
משחקי מחשב
הורדות ועזרים
משחקים ברשת
משחקים
אוצרות הממלכה
יריד הממלכה - משחקים
רקעים לשולחן עבודה
שומרי מסך
משחקים סלולאריים
חזיונות וידאו
רדיו - טרובדור
קהילות - משחקי תפקידים
עולמות
כללי
Senctus Bellum
דמויות
סיפורים
גזעים
באנרים
לוח יד שנייה
משכילון
הקליידוסקופ
חברים באתר
  ערוצי RSS
  חיפוש באתר  
 
 
 
 
 
ראשי | אודותינו | כניסה לחברים | הרשמה | תקנון אתר | צור קשר
סרטים | זכויות רפואיות